Wednesday, January 6, 2010

First day of school

Penat betul.... nama saje cuti tapi dari hari tu tak lekat kat rumah. Balik dari Kelang - Rabu then besok terus beli buku budak and the school uniforms sampai ke petang. Then got a call from my biras, Sal bagitau diorang nak ke Pangsun tomorrow. Ikut sajelah but we'll go from Seremban.

Actually 31/12/2009 was my birthday. Dah tua dah takde celebrate2. Just went for midnite movie without the kids. Watched Avatar.

4th January 2010...First day of school. Pagi pergi bayar yuran Idi. Sekolah dekat je..dalam housing area ni jugak. My kids walked to school. Then petang settlekan si kembar pulak. Huishhhh penat.


Abang & Adik trying their school uniforms...

The big brother..he's a school prefect..



Abang & Adik nak masuk kelas. Tahun ni kelas tak sama.....

This year Farah dah secondary school. Dah besar dah anak dara gue...dah masuk alam remaja. Idi dah darjah 4 & kembar darjah 2. Back to normal school life...and also my ironing...huh. I still have my leave until end of the week.

Till then.....





No comments:

Post a Comment